torsdag 5 februari 2009

"There is no reason that I can´t look good and save the world" - Lisa Simpson. Hon är verkligen min största förebild. Godhjärtad, lagom naiv, vansinnigt allmänbildad o skärpt. Dessutom är hon verkligen söt o förtjänar all positiv särbehandling hon ibland råkar få.

Nu har jag precis kommit till Zenit o väntar på att mötet ska dra igång. Blev galet positivt överraskad då jag informerades om att det bjuds på mat, tänk att så lite kan göra så mkt. Simpsons på tvn o mat på g ;o).

Ska försöka få in ett inlägg ikväll oxå innan jag kryper till kojs så ni får se dagens festinköp - en guldhandväska. Vore ju bra om Jonas kunde hjälpa mig starta bilen oxå...den startade ju inte i söndags när jag skulle iväg o köra klass - batteriet dött efter alla stockholmsstäckor på under halvmilen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din åsikt är också viktigt!