torsdag 12 februari 2009

Rookies hjälper rookies

Moderådet i samarbete med bl a Bergs school of communications. Rookies hjälper rookies var ett event där 12 rookies fick möjlighet att visa upp varsin kreation från sin kommande kollektion.




Min direkta favorit kom lustigt nog från Ninii, vilket efter bara en lite stund visade sig vara en bekant till mig som representerade. Hade ingen aning om det, men Camilla, som jobbar för Kamelo, var där ikväll som säljare för Ninii. En jättefin klänning, välsydd o med riktiga retroknappar (syns inte på bilden men hela kreationen är verkligen superfin). Den som vill gå på releasefesten i morgon på Kamelo mellan 15-17 får höra av sig till mig så löser jag det för själv kan jag inte gå...
Jag tillsammans med Camilla från Kamelo.


Jag o Kristine. Close up från Bolero.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din åsikt är också viktigt!