måndag 9 februari 2009

MADONNA Sticky & sweet tour


Idag har jag utöver arbetet ägnat mig åt att köa på ticnet. Inget man behöver vara speciellt aktiv vid, men iaf... Fick tyvärr inga biljetter, lite lack, men det finns ju ett brett utbud på Blocket så jag får se om det blir av. Vore sååå coolt att se henne live. Once in a lifetime must do...

Har precis ätit lite keso med blåbärssylt vilket får bli dagens matlagningstips. Riktigt gott, nästan som dessert ;o)

Ska nu strax bege mig till S:a station för att köra BP där 19.30. Förstår verkligen inte hur jag kunde vara så snäll att ta på mig ett vick den tiden måndagen efter inspirationsdagen - min enda lediga kväll i veckan...så korkat. Hoppas verkligen det blir bra tryck o att jag är stark ;o)

2 kommentarer:

  1. jag vill TRÄNA! nåt tips till en nybliven mamma med ONT i fogarna går på akupunktur på step in hos kerstin! NICE! keso och blåbär hmm måste testa!

    SvaraRadera
  2. Ligg på rygg, fötterna i golvet nära rumpan. Steg för steg: sug in naveln (som om du går ner i kallt vatten), aktivera bukpressen (som att du ska göra nr två men du tar i lite mindre, för säkerhets skull), pressa ned svanken mot golvet (placera ena handen i svanken om du är osäker, försök göra rörelsen mha magmuskulaturen o inte rumpan). Bra start. O så knipövningar såklart, både "maxa" o träna uthållighet.

    SvaraRadera

Din åsikt är också viktigt!