onsdag 11 februari 2009

Plötsligt händer det!


















Outfit efter klassen.

Körde BP idag, 47 av 50 möjliga. Grr. Kände mig trött idag o var verkligen en "trafikpolis" under klassen. Kände hur jag hela tiden blev mer o mer förbannad på de deltagare som lastade på för mkt, låt efter låt. Kände mig som en riktig argbigga. Efter klassen var det dock fler än vanligt, 8 pers, som stannade utanför o tackade för att jag var så tydlig med tekniken... Så argbigga=bra ;o)

Turen fortsatte. När jag idag kom till ICA var kl halv åtta o de hade fortfarande öppet. Inte nog med att dom hade det jag hade tänkt handla, de hade dessutom rea på växter. Köpte den söta "djungeln" (19.50:-) att ha brevid min lilla fågel på stringhyllan. Visst vart det fint?

Väl ute vid busshållplatsen var det sedan bara 3 min kvar. Inga svordomar idag alltså.














Har nu hunnit äta lite o koka sylt - blåbärssylt. Ska bli gott att ha på gröten i morgon bitti. Ja just det ja, har ju sovmorgon i morgon. Dubbelt mmm.

1 kommentar:

  1. Varför tror många instruktörer att vi som går på klass inte vill veta, inte vill bli rättade? Jag har varit på så många pass där jag sett folk utföra saker helt tokigt och riskerat att skada sig och instruktören går förbi och säger "bra". Nä heller får jag en tillsägelse "Du översträck inte knäna" än att jag en dag står där med trasiga knän och undrar vad som gick fel. Det är ju det som gör dig till en bra instruktör Lovisa, du vågar säga till.

    SvaraRadera

Din åsikt är också viktigt!