torsdag 5 februari 2009

Mycket innan läggdags..

Då jag kanske egentligen inte har rätt att klaga på bloggverktygen ännu efter mina 4 dygn som bloggare, så vill jag lägga en liten passus på att det kanske bara är skit vid tangentbordet... Men vem fasen har gjort excelfilen till räknaren i undersökningen? Jag genomför ju just nu undersökningen på vad ni vill läsa om på min blogg men det har minsann inte stämt en dag. Måste nog anteckna lite för att se var det falerar, kanske är det en o samma parameter som hela tiden missas? Har idag bestämt mig för att orka lite mer.

Mattias, min fantastiska kollega, berättade idag om en PT kund han har som väger sina wraps från Wrap world varje dag då han gjort iakttagelsen att de inte alltid är lika stora. Det har tydligen hittils skillt som mest 250gr o det är ju faktiskt mkt. Jag verkligen älskar människor som orkar! Det är pga dem världen går framåt...o ibland kanske lite bakåt, men men, är övertygad om att det bär med sig mestadelen gott.


Nu till handväskan jag köpt idag. I guld, 89kr. Upphottad med ett hårspänne i form av en slända. Kanske inte finaste tingesten i garderoben men blir nog perfekt till på lördag.

Innan jag kryper till kojs ska jag packa inför lördag kväll, ska ta med mig väskan fylld till jobbet i morgon så har jag allt där. Iaf det mesta. O så ska jag packa träningskläder till afron jag kör i morgon på S:a station kl 17. Kul! Inte kul med allt släpande men jag är van...

Ska strax få hjälp av min, troligtvis världens bästa, granne Jonas att starta min bil. Är verkligen glad att han bor i huset - han är en sååå bra kille (dessutom singel o ganska snygg vilket inte ligger honom i fatet). Vet att du läser Jonas o det är verkligen sant. Hoppas du snart hittar en bra tjej som passar dig för det är du värd!

1 kommentar:

Din åsikt är också viktigt!