torsdag 12 februari 2009

Devils cake o gaslagen

Sitter nu på bussen på väg hemåt efter en härlig torsdag. Fortsätter i andan "orka mer" ;o) Tog idag på lunchen sällskap med några härliga tjejer till Waynes coffee o njöt, förutom av deras sällskap, även av en Devils cake (tre lager fantastiskt god chokladkaka). Tillsammans med Jessica, Lina o SötasteSara mös jag en timme på eftermiddagen (lunchen eftersom jag började sent).

Kvällen/em, fram till 19, har jag spenderat tillsammans med bara roliga patienter. Har bl a diskuterat boende på liten yta. Fick lära mig en slående jämförelse av boende på liten yta - att man minsann fyller den yta man har, oavsett vilken yta man har. Alltså, samma som gaslagen.

Bytte därefter om till lite mer representabla klädesplagg o gav mig ut i nattvimlet. Mötte upp Kristine på Bolero o åt mkt goda scampi (Kristine åt quesiladas (hur det nu stavas)) o drack lite vin... Efter det hade jag fått nys om lite kalas på Cafét så jag föreslog förflyttning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din åsikt är också viktigt!