fredag 6 februari 2009

Kulturmingel på Kexhimlen

Började min aw (som kanske egentligen inte klassas som det eftersom jag de fakto får betalt...) med afro på södra station. Som vanligt ett hejdundrans ös! Så kul o vi blev nog alla riktigt trötta. Härligt! Som om det inte vore alldeles underbart som det var, så var Christin med på passet, alltid lite extra kul o peppande med sina närmaste som träningssällskap.

Efter klassen skulle vi "bara" gå på systemet (med kanske elvahundra andra) o köpa lite grejer på ICA. Vid sju var vi hemma hos Christin....åt lite knäckemackor, gjorde lite chokladmousse, duschade o piffade till oss. Blev tyvärr ett astaskigt kort (dels pga fotografen men skyller även lite på kameran (min mobil), måste köpa en redig en) på oss båda men det får bli ett på mig (lagom narcissistiskt va?)... Dagens hår o make up ;o)


Därefter tog vi oss till Kexhimlen. Faktiskt precis så underbart som det låter. Kulturmingel à la söder. Livemusik av olika slag o även livepoesi accompangerat av guitarr. Riktigt trevligt, både pga underhållningen men främst pga sällskapet. Hade mkt trevlig med Anders hela kvällen o vi underhöll oss riktigt bra, mestadels på vår egen bekostnad men även lite lagom på andras - helt i min smak.





Nu har jag äntligen kommit hem o ska välbehövligt krypa till kojs. I morgon blir det upp tidigt för att sätta mig på bussen mot idrottshögskolan. Ska vara där vid 7.45 så i morgon bitti blir det inget bloggande. Tar inte med datorn men kommer nog hinna uppdatera er om inspirationsdagen fram på em då vi ska mellanlanda på jobbet för att förkalasa lite. Återkommer med största sannolikhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din åsikt är också viktigt!