söndag 15 februari 2009

Konsumentvägledning

Mascaran blir nog helt ok, men jag brukar alltid få öva ett tag för att tycka om en ny variant...man måste liksom känna att man har den specifika knycken - ja, ni kanske förstår. Såhär blev det iaf, ganska långa men lite ojämna. Bilden tagen i morse vilket förklarar den skrämda uppsynen :o).
För övrigt har jag idag ätit pizza med min granne, haft styrelsemöte med flera grannar, sett på Harry Potter o förgyllt min söndag med Nip/Tuck. Alltså, inte speciellt mkt ni är intresserade av.
Hoppas iaf att ni också fick njuta av Nip/Tuck idag för det var riktigt nytänkande ;oP. Mkt sexinspiration till mitt framtida partnerskapsleverne eftersom min plan inte är att leva som singel hela livet. På tal om det fick jag ju ett killtips här i fredags efter bara en efterlysning. Måste nog snart göra en ny...

1 kommentar:

  1. Det såg riktigt bra ut! Blir nog tvungen att beställa en :-)! Andreas tyckte det såg jättefin ut också!
    Kram!

    SvaraRadera

Din åsikt är också viktigt!