måndag 23 februari 2009

Måndag...

Ja ni... Som vanligt rivstartar veckan. Eller rivstart var det inte riktigt, mer som ett tungt, tungt järnklot, som när man väl satt det i rullning bara fortsätter i högre o högre hastighet...

Kom till jobbet o hade som tur var lugnt med patienter på förmiddagen då vi just nu håller på med en föreläsning som ska vara klar på onsdag. Filade med den mellan patienterna o fick faktiskt ganska bra ordning på den. Nu kände jag att jag var på plus.

Fick sedan vicka för Louise på Kinesisen på lunchen (för hon fick vicka för Terése som vickade för Mona). Många sjuka nu alltså... Tog en lugn lunch på Waynes i sällskap med Gomorra. Väl tillbaka hade jag patienter hela eftermiddagen.

Vidare till S:a station, trängas med missnöjda individer i tunnelbanan. Körde Afro istället för Grazyna (vilket jag ska göra 3 veckor framöver), o när jag vickar är min målsättning alltid att vara extremt bra. Sådär bra så att alla kunder tänker att, "hennes klasser måste vi börja gå på". Körde järnet, verkligen en kul klass! Fick sedan höra när jag kom upp till repan att det var två tjejer som hade frågat vad jag hette o vilka klasser jag körde annars. Då blev jag glad...

Bussen mot västerbroplan - handla på VI - bussen hem - äta.

Veckans återstående planer; Styrelsemöte, bröllopsfixmöte, föreningsbudget, årsberättelse, annonsera ut bilen, sälja bilen (?), BPkvartal, utvärdera åt LesMills, jobba o leva. Skulle verkligen behöva en assistent (läs kärleksfull pojkvän) snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din åsikt är också viktigt!