lördag 21 februari 2009

Ångrar mig


Skrev häromdagen hur jag inte är sugen på att shoppa vårkläder... Har idag haft städ-och-fixdag hemma o bl a bläddrat igenom en massa tidningar = massa inspiration. Vill göra om hemma, köpa nya möbler, måla, bygga... o så vill jag verkligen börja shoppa. Accessoarer iaf. Har hittat en himlans massa fina handskar. Ännu har väl inte alla vårmodeller kommit med på sidan, men de gula med rosetter på är ju bara sååååå fina... Tror gult får bli vårens färg. Vet att det är lite svårt när man som jag är blond, men men, vem har sagt att allt måste vara som det borde? Tänk er ett par gula skinnpumps med skyhöga klackar o nitar... Troligtvis kommer jag lägga vantarna på ett par Karen Millen (se bild) - so hot. Hade varit snyggare med nitar men en liten metallrosett har ju ingen dött av ;oP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din åsikt är också viktigt!