söndag 1 mars 2009

IKEA

Började dagen med att gå nya kvartalsutbildningen i BP i solna. Var där till kl 9 men det började inte förrän 9.30...hade ju varit tacksamt att ha koll på det en söndagmorgon, men men... Det var iaf mycket bra musik o lite kul variationer med övningarna. Ser fram emot att börja köra. Tyckte dock de flesta låtar var lättare än på denna koreografin, dock inte utfallslåten...

Åkte direkt därifrån till gärdet o körde min klass där. Puh, så tungt det var att köra två pumppass på varandra, men jag var riktigt laddad. Hem o käka, softa lite på soffan innan det var dags för ytterligare ett styrelsemöte. Idag vart det dock smidigt o det tog bara en dryg timme.



Har nu varit på Ikea o blivit förälskad. Det var längesedan jag tyckte det var så roligt att kika på deras möbler. De har nu hottat upp sin PS serie o det var massor med finfina prylar. Nu sitter jag o funderar på var jag ska ha denna oerhört charmiga klocka/bokhylla som jag bara måste ha...någonstans...på mina 36 kvm.

Var mest där för att spana på bänkskivor till mitt kök. Jag har tänkt byta till en lång skiva (har nu en rostfri gammaldags lång diskbänk o en lite snutt ek), o jag blev mest förtjust i en svart, extra tjock med aluminiumlist på kanten. Blir nog en nedsänkt dubbelho till det. Måste dock bestämma mig snart för det var 5-7 veckors leveranstid. Några tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din åsikt är också viktigt!