söndag 15 mars 2009

Middag, musiktävling o söndagsmys

Gårdagkvällen började mkt trevligt. Camilla kom vid halv sju hungrig o schlagerladdad med det vita i högsta hugg. Jag bjöd på morots- och räksoppa till förätt (hade ngn tanke om att jag skulle vara en duktig bloggare o fota under kvällen men det glömdes bort...), vermoutkokt rödspettelindad lax till huvudrätt o chokladmousse med björnbär till dessert. Mmm, gott. Det är så kul att laga mat till ngn mer än sig själv! Helt klart en av de sämsta sidorna med att vara singel.

Ju närmare åttaslaget vi kom desto fler droppade innanför dörren. Helene, Jonas, Frida, Camilla o sist men inte tystast Jessica. Tittade entusiastiskt, sjöng med hellre än bra o röstade mer eller mindre frenetiskt. Själv lade jag mina röster på Sarah med Moving on. Gillar verkligen den låten. En rafflande men knepig omröstning med Marlena som vinnare. Som jag nämnt tidigare, helt klart iklädd tävlingens snyggaste klänning. Undrar vem som designat den, måste googla...

Utgång på Soapbar med alldeles för mkt folk men trevligt iaf. Det blev en hel del dansande till riktigt bra musik vilket ledde till att jag åkte hem mkt senare än jag hade tänkt mig... Var väl hemma strax efter tre dock så jag fick mig några timmars sömn innan dagens klass.

Har nu varit o kört BP på gärdet o hunnit med en sen brunch med Evelina. Kul att se henne, var så längesedan, typ i somras i Boden :o). Soffpotatis för stunden men inser att jag måste tömma köket för i morgon börjar stambytet...gah!

3 kommentarer:

  1. Kör du några roliga klasser någonstqan to-sö? Far ner till Fjollträsk på torsdag och hem sent på söndag.

    SvaraRadera
  2. Hej Beatrice!
    Tyvärr (nja) åker jag till Paris på fre morgon o kommer inte hem förrän på tisdag. Kör inte heller några klasser på torsdagar o nu på torsdag har jag andra planer... Hoppas du kommer ner snart igen o att vi då har bättre tur med timingen!

    SvaraRadera
  3. Min ändring av resan sket sig ändå, så jag är bara ner över helgen.

    Ha det så härligt i Paris.

    Jag far ju neråt fler gånger.

    SvaraRadera

Din åsikt är också viktigt!