måndag 16 mars 2009

Måndagsbarn

Jag är inget måndagsbarn, är faktiskt född på en tisdag, men idag har varit en riktigt skön dag. Började med en lugn förmiddag, en god lunch med fiskrester från i lördags följt av en lång promenad i solen tillsammans med Frida. Lite mer jobb på eftermiddagen men slutade supertidigt. Gick från jobbet vid kvart i fem, kändes hur tidigt som helst. Kom upp för rulltrappan o det var fortfarande ljust ute :o).

Bestämde mig för att ta en liten promenad o gick på bussen först vid Fridhemsplan. Lite kall om öronen men pigg och hungrig. Väl hemma insåg jag att det inte var en helt perfekt dag. Hela köket var in-pappat så det går inte ens att ta sig ett glas vatten. Hade som tur soppa i frysen som jag kunde värma i micron och till det fick jag offra mig på ett glas vitt från boxen. Nu har jag, redan före halv sju (!), soffat till mig o ser fram emot en helkväll i soffan. Ska skjuta upp allt jag borde göra o bara njuta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din åsikt är också viktigt!