söndag 8 mars 2009

Lyckad annonsering

Har i snart ett år haft ett badrumsskåp ståendes i sin kartong i hallen. På mina nätta 36 kvm har denna låda utgjort en rel stor del av interiören man mötts av innanför dörren. Det var i samband med vårstädningen förra året föreningen tänkte slänga skåpet som stod på vinden sedan stambytet för ett par år sedan. Som den hamster jag är så vägrade jag slänga ett nytt skåp (alltså helt fabriksnytt men inte sådär jättemodernt, så förra ägaren till min lgh köpte ett annat, följdaktligen vart det över). Har ända sedan den dagen tänkt sätta ut en annons men inte fått tummen ur...

Igår var dagen. Efter 27 minuter ringde första intressenten. Totalt fick jag 3 samtal o 2 mail på mindre än ett dygn o idag har jag sålt det. 400 spänn, lättförtjänta pengar. Eller jag har ju trots allt lagrat det länge...haha, skrattade rätt gott igår när jag insåg hur lättsålt det var o att jag skjutit på det så länge för jag tänkte att det skulle vara segt att bli av med det. Tänk så fel man kan ha! Dagens tips blir att annonsera det ni inte längre vill ha. Det finns fler "inredningsanalfabeter" än man tror där ute ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din åsikt är också viktigt!