onsdag 25 mars 2009

Våffeldagen!

Vårfrudagen som den egentligen heter... o Maries namnsdag. Grattis världens finaste du!

Tillbaka till jobbet idag. Kändes som en riktig måndag...seg o längtade tillbaka till helgen. Patienter hela fm, lunch med Louise (sushi, klart sämre än den i Paris från Sushi-shop men ändå funkis) o sedan fotografering på SATS Hornstull inför nya rehabfoldern. Det gick snabbt o smidigt men är skeptisk då jag är mkt medveten om min icke fotogenica sida...

Tillbaka till jobbet o fler patienter (hann köpa ett par nya träningstights med rosa "revärer", fotar ngn bra dag)... Vidare till S:a station o BP. Peter från Boden som var i Uppsala i tjänsten tittade förbi på klassen så vi tog en fika efteråt, på Fotölj på Hornsgatan. Riktigt trevligt att se honom igen, väckte lite Bodenkänslor. Åh, vårvintern där är så vacker nu.

Kring åtta tackade jag för det goda kaffet o tog mig hem till Caroline o Gunnar. Där bjöds det på supergod soppa med underbart hembakat bröd med frasiga våfflor till dessert. Mmmmm! En fantastisk avslutning på en riktigt bra dag. Vårfrudagen - skulle kunna vara min dag (om jag bara hade en man), känner mig redo att möta våren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din åsikt är också viktigt!