lördag 9 april 2011

Lördagsprojekt

Nu när jag tyvärr blivit ganska risig så får det bli att variera mig mellan att ligga i sängen o på soffan. Nu efter middagen ligger jag o Brasse i soffan o Martin o Magnus river upp golvet i hallen inför att elektrikern ska komma i morgon. Det ska borras hål ner till källaren o dras el mellan våningarna så vi kan koppla in golvvärmen vi la in på gästtoaletten i december. Bättre sent än aldrig :o)

Det är förresten på väggen bakom soffan som jag vill ha ett hyllsystem... Så vi kan ställa den "snygga" stridsvagnen på ngt annat än en trave Nationalencyklopedin.




O som ni kan se så har jag fortfarande inte lyckats måla de sista två innerdörrarna. Det tog så enormt lång tid men det är verkligen behövligt, de bruna förgyller inte direkt. Man ska tydligen inte spraymåla heller för då spricker det, så det är bara att rulla upp ärmarna o plocka fram rollern. Snart. Om bara ett litet tag. Någon dag eller några veckor eller så. Kanske om ett år :o)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din åsikt är också viktigt!