onsdag 13 april 2011

Äggkoppar!

Jag brukar kika in en liten stund på Tradera varje dag. Jag köper väl i snitt något/månad, allt som oftast inredningspinaler. Härom dagen hittade jag dessa (två st) fantastiskt fina äggkoppar i var sin annons. Vi är dessutom i behov av nya eftersom de vi har nu är från vårt gamla porslin (svarta "vanliga" Höganäs), så jag har kikat lite i smyg efter en ny serie. Tyvärr verkar dessa vara svåra att få tag på, men det är bara att börja samla. Snart har jag ju två stycken :o) Fick ge 53 kr styck + frakt (lite oklart om de kan samfraktas annars stod det 41 kr/hjärta). Värda varenda krona vill jag hoppas, får se när de kommer om de är lika fina som de ser ut på annonsbilden.


Jag är också helt förälskad i dessa men om jag börjar äta ännu mer ägg kanske vi kan ha både och?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din åsikt är också viktigt!