måndag 1 juni 2009

Tävlingsvinst!

Igår när jag kikade igenom kommentarerna här på bloggen såg jag Fridas (husmusen) fantastiska meddelande. För en vecka sedan var jag med i en liten tävling på hennes blogg. I samarbete med den nya sajten presenteriet.se kunde man vinna en uppsättning av Ernst nya gjutjärnsprylar.
Jag tyckte de var döläckra så jag tänkte att, ja, vad fasen, jag skriver väl några rader. Nu är de alltså på väg hem till mig på posten. En otroligt snygg smörkniv, en kanske mindre praktisk vitlöksriv och nyckeln till mitt hjärta.

Den vackra nyckeln kommer troligtvis bli min favorit. Med största säkerhet ett snyggt hänge runt halsen. Praktiskt festhalsband då nyckeln är tillika en öppnare.

1 kommentar:

  1. Fina!!! Har du haft pelargoner? Mårbacka? Är inne i en trädgårdsfas (har nog blivit gammal ;) ) Magen växer, viggo växer och sommaren är här fast idag har vi nästan blåst bort! Hujja! Hoppas på en FIN sommar så vi kan gå ut och äta, inte frysa ihjäl på lulekalaset osv! kram

    SvaraRadera

Din åsikt är också viktigt!