lördag 20 juni 2009

Midsommar...

Började helgen tillsammans med övriga trafikanter på E4:an söderut. På väg till stugan öppnade sig himlen i höjd med Gränna och sedan dess har vädergudarna varit mig väl till lags.


Min hastighetsmätare kring Södertäljetrakten...


Igår njöts det av klassisk sillamiddag (jag fick rödtunga med vermoutsås av min snälla mamma eftersom jag verkligen inte tycker om matjesill) och jordgubbar i massor. Mös till filmen Livet från den ljusa sidan och sov sedan traditionsenligt med sju sorters blommor under kudden.


Nu är vi en sväng hemma hos mormor och letar symaskinsnålar :o). Man får ta tillfället i akt då jag har mottagning på modemet. Lyssnar och stortrivs till Ingvar Kamprad som sommarpratare i sommarklassikern P1. Sol och värme eller inte - nu är det sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din åsikt är också viktigt!