onsdag 30 september 2009

Tänk att det kan vara så gott...

Idag fyllde min närmaste chef 30 och bjöd på princesstårta. Det var verkligen fantastiskt gott men jag åt inte hela biten på bilden själv, promis ;o) Varför kan det inte vara lika gott med morötter?

Laddad med Nicke Nyfiken som stöd inför premiären av nya koreografin idag. Jag fick köra utan headset då det inte fungerade så nu har jag krupit upp i soffan, helt utmattad och med lätt ont i halsen. Det gick jättebra iaf och det är rätt så kul att något krånglar ibland, då släpper spänningarna i gruppen och man får mycket lättare kontakt. Det kan vara värt en extra insats för rösten.

Ikväll blir det en tidig kväll för i morgon ska jag hänga på låset (07:00) på en utförsäljning av Houdini, Patagonia och diverse friluftsprylar. Tillsammans med Mikaela och Theresa ska jag minsann få styrketräning i armarna i morgon fm!

1 kommentar:

  1. åh vilket sött linne! vart har du kommit över det :) prinsesstårta min stora last i livet (okej då jag har några till.. )!! såå gott. Nä morötter kan slänga sig i väggen!

    SvaraRadera

Din åsikt är också viktigt!