söndag 5 april 2009

Redan lördag

Oj vad fort tiden går! Vet inte allt jag haft för mig i veckan men inte har jag varit ngn flitig bloggare inte. Nu är det ganska sent en lördag o dagen har varit super. Började dagen med att fila lite framtid med Jonas i strålande sol ätandes Sachertarte direktimporterad från Wien. Efter det lite fix på stan o tro det eller ej - trots "jakt" på ett par nya vårklackeskor hittade jag inga jag ville ha. Hur är det möjligt???

Bounche på Orionteatern vid fyra, helt grymmt bra! Mkt inspirerande, rekommenderas varmt till alla som är sugna på att gå.

Middag med Sofie (Solna), Sara (Skövde) o Elina (Gbg) på Lundbergs följt av drinkar på Paus med tilläggssällskap Micke o Maria (Gbg). So very nice! Måste verkligen träffas oftare, vi gamla Feelgoodare!

Nu ska jag strax krypa till kojs så jag orkar upp till min BP i morgon. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din åsikt är också viktigt!