fredag 10 april 2009

Trädgårdsfix

Glad påsk!

Åkte direkt efter jobbet igår hit till mormor/Huskvarna. Efter tre timmar i bil med ett antal pulstoppar (passerade poliskontroller) var jag rejält trött så det var direkt i säng. Sov ut....till omkring 4 i morse då jag väcktes av katten som tydligen hade prime time. Så mysigt att vakna med sällskap i sängen, hade dock önskat att jag fått sova lite, bara lite, längre.


Idag har vi (mamma, pappa, mormor o jag) varit ute vid stugan o vårröjt lite. Pappa körde med mossfräsen, jag räfsade o mamma körde högar. Strålande sol, i princip vindstilla o en begynnande solbränna i familjens sällskap, mmm. Blev iofs ganska less efter 3 timmars monotont trädgårdsarbete men fint vart det! Hoppas det blir många helger på landet i sommar, nu är iaf gräsplanen framför huset väldigt fin :o)

Glömde bort att fota idag men detta är ett från förra sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din åsikt är också viktigt!