söndag 19 april 2009

Möhippa

Tänkte bara skriva några korta rader om den fantastiskt lyckade gårdagen innan jag ska iväg på dagens bravader...

Vi mötte upp Christin vid elvatiden utanför Nationalmuséet. På Skansen fick hon blåsa glas. Två superfina rosa glas (tema rosa på hela dagen/natten) som hon ska få på bröllopet. Det var superhäftigt att se hur man blåser glas, vill verkligen gå dit o prova på jag med! Middag o efter det bubbelpicknick i det gröna (hon hade kontinuerliga fotouppdrag som hon skulle lösa t ex back up om jonas inte kommer till kyrkan.

Lasergame. Behöver jag nämna att jag var bäst (inte för att det är särsklit viktigt för mig, men ändå lite kul...)? Dessutom vann mitt o Christins lag, bra teaminsats!

Kaffepaus innan det var dags för poledance. Oj vad roligt. Iklädda lack o paljetter kråmade vi oss halvt blåslagna. Även detta rekommenderas varmt.

Middag med massor av tjejsnack där Christin bl a fick berätta om alla sina flörtar o ex (tänk om man själv skulle komma ihåg alla....tur att Marie finns ;oP). Natten avslutades på Village. Jag höll tappert kvar Christin till sist. Vid tre gav vi upp o dagen var fulländad!

2 kommentarer:

  1. Låter som en helt underbar dag och hon är säkert jätteglad!

    SvaraRadera
  2. Gud så underbart! min möhippa var bland det finaste vänner gjort öfr mig, det betyder mycket skall du veta när andra bryr sig så, låter som att Christin har bra kompisar! :)
    (och skönt att se att fler och fler skippar allt vad penalism heter)

    SvaraRadera

Din åsikt är också viktigt!