fredag 24 april 2009

Nu är det nära

Snart ska jag ta mig från jobbet till Villa Ludvigsberg. Idag blir det till att hjälpa Christin med dukning o servettvikning inför morgondagens bröllop. Kl 19 har vi dessutom "rehearsal dinner" med tärnor o toastmasters så då gäller det att det mesta sitter.

Ska göra mitt bästa för att komma ihåg fotofunktionen på mobilen men jag är mkt skeptisk... Är ritkigt nervös inför mitt uppdrag som toastmadame o ska prata så mkt engelska inför morgondagen jag bara kan. Puh, så läskigt.

Är iaf rejält solbränd (har solat solarium två gånger på två veckor, mkt närmare cancer dock), håret är snyggt (var ju hos frissan i påskas så nu är det perfa), har laddat med klänningsmatchande nagellack o Happy feet är inköpta till skorna.

Manuskort skrivna, de flesta talarpresentationerna förberedda, schemat igenomgått om o om igen... Nu är det "bara" mitt tal jag har kvar till natten :o)

1 kommentar:

  1. Du kommer att vara underbar på festen å klara uppdraget galant!! Lycka till!
    P&k

    SvaraRadera

Din åsikt är också viktigt!