fredag 8 maj 2009

Dagens projekt

Har idag haft semester. Skulle egentligen varit hovmästarinna på Dansbandsgalan i Sundsvall men den blev inställd. De hade budgeterat utfrån en försäljning av 3000 biljetter men bara sålt 300. En liten felberäkning... Jaja, jag har haft en skön dag och njutit av ledigheten.

Började med ett besök på en sko- och väskutförsäljning. Köpte en liten skinnhandväska i korallorange för 150 spänn, bra fynd. I övrigt var där inte speciellt mkt bra-att-ha-saker.

Har lyft ut mina vinterdäck ur bilen, satt motorcykeln på batteriladdning och tvättat en vinterjacka inför sommarförvaring.

Ni som känner mig vet att jag har lite svårt att ha en massa tid över så jag har dessutom startat en ny blogg, eller kanske mer tänkt som forum/hemsida men det är ett så smidigit format med blogg. Kika gärna in och ställ lite frågor så jag kommer igång med lite matnyttig info!

www.fragasjukgymnasten.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din åsikt är också viktigt!