torsdag 17 december 2009

Yrar i snöyra



Nu har jag precis kommit hem från sjukhuset och vad som kommit att bli min sjätte operation i tidigare ärende. Nu är det skuret, karvat, biodynamiskt nät inplanterat, pluggar sydda och väggar fastsatta under vad som förhoppningsvis var sista operationen. Jag mår helt ok, känner mig lite virrig så fort jag ställer mig upp och desto virrigare när jag ska reda ut vilka tabletter jag ska stoppa i mig vilken tid :o)

Taxi hem från sjukhuset, genom Stockholms innerstad, i årets första snökaos. Jag har aldrig känt mig så otrygg i en taxi någonsin. En chaufför som troligtvis aldrig kört i snö tidigare som satt framme i ratten och i princip bromsade sig fram hela vägen. Känns lite sådär att Taxi Stockholm låter alla köra i detta väder men jag är iaf mkt lättad och tacksam att jag kommit hem så hel som är möjligt.

Kommer nu att ligga hemma i soffan några dagar. På agendan står förutom sömn att kika på min nya dvd med Kvarteret Skatan och att drömma vidare inför framtiden. Det är mkt inredningsplaner i mitt huvud just nu som jag ser fram emot att dela med er framöver, som nybliven tvåbarnsstyvmor i ett hus vid ett träsk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din åsikt är också viktigt!