måndag 7 juni 2010

Njuter o saknar

Jag tror att jag ska göra ett nytt försök att ta upp bloggandet.

Martin är iväg på övning i Spanien (jag är för övrigt inte alls avis) så det känns rätt att fokusera på mig själv :o)

Vi håller ju ständigt på med diverse renoveringar så på agendan står målning av innerdörrar o gästtoa.

Det har efterfrågats bilder så jag ska visa er runt lite, så att ni vet vilka arbetsuppgifter som väntar er om ni vill komma på besök ;o)



Utsikten från köksbordet. Det högra fönstret ska bytas ut mot en balkongdörr ut på en blivande veranda med kvällssol o vår underbara utsikt - vårt träsk!



Dessa vackra rosor var en väl behövd överraskning efter att jag varit ett åskmoln på förmiddagen i lördags...

Location:Boden,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din åsikt är också viktigt!