onsdag 9 juni 2010

Cykeldags

Ska strax sätta mig på instruktörscykeln för första gången sedan operationen. Är lite nervig men gör det för ont får jag väl kliva av, inte hela världen.

Idag blir en längre dag på jobbet med lunchpass, kvällspump o sedan har jag en utvärdering att se fram emot av en cykeltjej. Landar nog hemma vid halv tio o då ska jag ta o måla de två innerdörrarna jag målar just nu, ett fjärde o sista varv, på ena sidan. Sedan är det bara den andra sidan kvar. Jisses vad bökigt det är att måla dörrar, de har ju lixom två sidor som man inte vill belasta i nymålat skick...

Låg förresten vaken igår kväll o nu lutar det åt att huset blir svart... Svart eller vitt, vad tycker ni?

1 kommentar:

  1. Svart tycker jag!! Svarta hus är sååå snygga :-) svart med vita knutar! Tror förresten att jag såg dig promenerandes efter gamla lulevägen igår; kan det stämma? :-)

    SvaraRadera

Din åsikt är också viktigt!