lördag 12 juni 2010

Ännu mera shopping

Det är tur att Martin kommer hem till veckan för det här börjar bli dyrt :o)

Idag har jag varit i Haparanda med Petra, Björn, Viggo o Liv. Myspys med mera småbarnssnussande, det kan bli farligt det här. Lätt beroendeframkallande med fylld BabyBjörn-sele.

Vi började på Naturkompaniet där jag köpte två Prius ståltermosmuggar efter tips från P o B. Får testas på utflykt när Martin kommer hem.

De som också får följa med är mina nya skor som jag köpte på stoppet efter, Haglöfs outlet. Ord pris 1200, de blev mina för 770. Vilket kap! Jag älskar dem redan.





Självklar var det Ikea efter det. Några timmar senare, jag skulle inte ha ngt, kom jag ut med en förvaringslåda i bananträ, värmeljus (högoddsare) o skåpshandtag till tvättstugan. Betalade även för ett soffbord som kommer åka hem med P o Bs budade skrymmande saker till veckan. Längtar efter att få skruva.





Avslutade shoppingen på Iittala outlet med att fynda fyra assietter av min nya retrofavorit en underbar liten glasask att ha till finsmycken i badrummet.







1 kommentar:

Din åsikt är också viktigt!