onsdag 11 november 2009

Lite sen snörapport

Ja, jag hade det alldeles alldeles underbart i Boden i helgen. Landade på fredag eftermiddag i snöblandat regn med slask och mörker. Blev lite extra lycklig redan på flygplatsen då vi råkade på Jannica och hennes lilla Sigge, kände mig genast som hemma.

Under kvällen hade vi riktigt fredagsmys med min nya favorit tacopizza men jag gick framför allt husesyn. Några rundor uppe, några rundor nere, några rundor ute, några rundor uppe, några rundor nere, några rundor uppe... Drömmar... Planer... Tänk att så mycket fantasier kan rymmas i mitt huvud!

Lördagen bjöd på lite klarare, kallare väder med snö och många timmar i bil....med mera ;o) Ostar och rödvin till middag följt av mer rödvin och lite tapetrivning.

Vaknade ganska tidigt i söndags, klev upp och rullade försiktigt upp gardinen. Ute sken solen på det vita, otroligt vackra snötäcket. Att få ta en söndagspromenad längs strandkanten och hacka hål i det tunna täcket kan bara klassas som idylliskt!

Vi hann även bli bjudna på fika hos Håkan, Fridas pappa. Tänk att det var så längesedan och att Olivia hunnit bli så stor (3) och hennes lillebror John kommit till världen (för ett år sedan...). Hoppas jag får se dem snart igen och alla andra jag inte hann träffa!

3 kommentarer:

  1. Boden är rätt så fint speciellt den här tiden på året.

    Kram från mej.

    SvaraRadera
  2. åh missade vi dig :( har han hus ;) ??

    SvaraRadera
  3. Mmmm.... Det är så många av er som jag vill hinna med att ta igen tid med. Boden är fint nästan alltid men odrägligt kallt i januari. O ja Petra, han har hus. Ser fram emot att säga att vi har hus :o)

    SvaraRadera

Din åsikt är också viktigt!