måndag 14 november 2011

Har ju egentligen slutat blogga här...

Men jag saknar det. Jag gillar ju verkligen att blogga eftersom jag älskar att skriva. Just nu leker jag mest med orden i Wordfeud, o det är ju inte fy skam det heller (LovisaK), men det är inte samma sak. Slutade ju blogga här för att jag inte kände att jag hade tid att skriva varje dag, men jag har funderat lite, o jag behöver ju faktiskt inte vara så dramatisk. Allt eller inget.

Så här är jag igen :)

Det jag undrar idag är vad ni kollar på på tv? Det är ju så sjukt mycket dåliga program, eller är det bara jag som börjar bli gammal? Får fråga kollegorna på jobbet imorgon.

Härom veckan insåg jag också att jag börjar gilla kläderna på Kapp Ahl. Har de shapeat upp sig eller är det helt sonika så att jag blivit gammal?
Som de här byxorna till exempel. För bara 499 spänn dessutom. När vi (jag o min kompis Jannice) var i Lule på tjejdag i lördags funderade vi över just det. Börjar vi köpa tantkläder nu? Hur vet vi när vi är tantiga i ungdomarnas ögon? Hur vet man om man klamrar sig kvar i en omodern frisyr lite för länge o om man egentligen inte borde ha de där skorna när man är i vår ålder?

Man kan få prestationsångest för mindre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din åsikt är också viktigt!