tisdag 7 juli 2009

Semester

Mycket rodelträning blir det. Jag har fortfarande sex-, bad- och träningsförbud sedan operationen förra veckan men jag njuter av att vara hemma hos mor och far, träffa kompisar från förr och sitta naglad vid msn hela nätterna. Sömnbehovet är i paritet med vilken normal tonåring som helst.

I lördags var jag på Grönan (vilket troligtivs inte var helt klokt då jag fick lite fysiska bakslag efteråt) men ååååh så kul det var. Vi tog drillat nog (tack Caz) åksjuketabletter i förebyggande syfte och kunde sedan åka (rel) obehindrat. Visst mått av förnuft slank dock mellan och jag avstod från snurraruntkringenpinnesomsnurrarruntsinegenaxel-attraktioner och satsade helhjärtat på berg- och dalbanor. Hade ju Marie, Erika och Per på besök hemifrån och åkte sedan med dem hem. Vi stannade på 3 McDonalds (just nu Ice Agetema på Happy Meal, rekommenderas varmt) mellan Sthlm-Gbg...

Idag ska jag på födelsedagstårta hos Fia som fyller år (och som snart ska bli mamma). Mmm - gott!

2 kommentarer:

  1. vad har du opererat nu? krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du slipper rodla så mycket mer, det måste klia i tårna rejält att komma igång med rullskidorn! :)

    kram Mikaela

    SvaraRadera

Din åsikt är också viktigt!